Wednesday, November 10, 2010

Kucing Merah



Pertubuhan ini sama sahaja seperti pertubuhan-pertubuhan seni
bela diri yang lain di Malaysia . Kelebihannya adalah cara pengajarannya dan
amalannya menjadikan penuntutnya lebih yakin dan takutkan Allah daripada segala
sesuatu yg jika tiada izin dari Nya tidak memberi mudharat ataupun tiada kuasa
pun memberi kemudharatan... KEBAL.... kebal kami bukanlah bererti didampingi...
kebal kami berlandaskan keyakinan kpd zat Asma' Ilahi iaitu Al-Aziz... tetapi kami
bukanlah yang Maha Aziz(kuat) kerana Yang Maha Aziz itu adalah Allah. Besi Kursani di dalam
badan kami ditegakkan oleh sang guru kami melalui bacaan kalamullah yang suci.

Sesetengah daripada kalangan kami yang beruntung berpeluang mempelajari Ilmullah
ini kadangkala lupa dan bersikap angkuh. Mereka lupa yang mereka itu bukanlah
apa-apa. Hanyalah hamba Allah yang diciptakanNYA.

Allah mengilhamkan sukma kebaikan dan keburukan beruntung siapa yang mensucikannya...rugilah yang mengotorinya...

7 comments:

  1. caya la bro.. kite jangan angkuh..
    meow...!!!

    ReplyDelete
  2. macamana nk belajar ilmu ni?..

    ReplyDelete
  3. weh bdk kucing ipoh.. aku asl ipoh tp merantau ke penang.. geng kucing ipoh pn aku xknl sbb dlu aku folow mmbr aku bdk kuantan.. nnt aku cuti blik ipoh lpak r.. bwk aku knl ngn sdare2 blah ipoh....
    cmne nk kontek?? ni link fb aku...
    http://www.facebook.com/perc.rockett

    ReplyDelete