Friday, November 19, 2010

Antagonisme: Watak Jahat! XD

Kebiasaannya, saya pasif dan malas nak masuk campur hal orang.

Jadi boleh kata hidup-sendiri-tenang-dan-aman.(Low Ranger)

Tapi ada beberapa keadaan yang membuatkan saya terpaksa bertegas
walaupun dengan orang yang lebih berusia daripada saya.

Sebabnya? Sepatutnya yang lebih berusia ni lebih mampu berfikir
lebih waras daripada saya. Ini tidak, lebih berperangai budak-budak.
Haha. Ini sangat menjengkelkan. XD

Ada beberapa situasi pertelingkahan yang lebih baik saya diamkan
diri sahaja. Biarlah, saya tak ada barisan sokongan dari belakang
macam si plaintiff tu. Saya jugak tak perlulah nak cerita-cerita,
umpat sana-sini dengan orang lain.

Dah habis, habis jela. Nak panjangkan lagi? Haha. Kelakarnya.

Suka hatilah nak label saya macam mana pun.
Saya diam, tak semestinya saya betul, dan tak semestinya saya salah.
Plus, silence does not constitute acceptance~ :D

Sudah biasa dilabel orang jahat. Jadi saya tak kisah pun.
Orang jahat juga dapat watak utama dalam drama~(jahat ke sy??)
At least hanya jauhari yang mengenal manikan mutusami...Hehehe

No comments:

Post a Comment