Thursday, November 11, 2010

Semuanya tuk awk

hai awak..

semoga awak berada dalam kesejahteraan-Nya

Saban hari, melalui hari-hari yang indah ini bersama awak
menjadikan keceriaan hidup ini kembali berputik
dan mewarnai kesegenap sudut dunia yang saya diami
awak menghidupkan kembali sesuatu yang telah pudar warnanya
sungguhnya, kebahagiaan ini terlalu indah untuk dikongsi..........

awak,

perjalanan yang kita redah ini penuh onak dan duri
yang sentiasa menghadangi perjalanan kita yang berliku-liku.
saya melihat awak tersadung banyak kali, tetapi awak tetap bangun berdiri
dan meneruskan perjalanan ini dengan semangat yang tinggi
saya sungguh kagum dengan peribadian awak..
akhlak yang sering mempesonakan saya..

awak,

pernah sekali saya mendengar awak merintih..
perjalanan ini terlalu jauh dan awak seperti hilang daya
tapi saya cuba memberikan kata semangat
seolah-olah saya sudah berjaya melaluinya
sedangkan saya juga hilang kewibawaan menghadapinya..

dan kalau awak menyedari

kita berdua ini saling memerlukan
sebagaimana tangan kiri dan tangan kanan
saling membantu antara satu dengan yang lain
kita dah membawa kejayaan dengan cemerlang sekali..
kerana tanpa awak sedari
kita dah pun merantau sejauh ini.
pelbagai halangan onak duri kita tempuhi
kita hadapi saat getirnya bersama dengan tabah dan sabar
seolah kekuatan ini telah bergabung menjadi satu
dan cinta kita pun bersemi..................................

No comments:

Post a Comment