Tuesday, July 13, 2010

Siapakah anda dirumah ?

1.Siapakah anda dirumah ?
Sy ke??..mesti lah soram Abangz~ kepada 4 budak2 hayya itu yang kengkadang compius aku-ke-diorng-yang-Besar~..identiti lain..Abangz yang slalu wat muka kool klu ade ape2 jd kat umah..dan cuba buat muka langsung x bersalah..hehehe~..kena wat bessa palow..klu x kena pijak kepala oleh Ida,Azrul,Ardelia n Alween ~..lagi..sebagai seorg Abangz yang penyayang mestilahh!..dan the naughty boy yang sporting~[ x tahan] untuk daddy n mummyku tersayang..I Love U So Much!!
2.Siapakah diri anda disamping rakan ?
Dunno la~Coz Sy xleh nk buat penilaian ttg dri sendri..hehe..tp buat diri ini..klu geng kita rasa best ngan kita..alhamdulillah..~..klu rasa nyampah..sori to say...i`m not perfect!..

next!
3.Lima benda yang anda idamkan tapi masih belum tercapai ;
1.Sy idamkan sebuah keluarga bahagia~
2.saya mengidam untuk menjejak kaki d tanah suci Mekah.
3. ngidam keto Nissan Fair Lady sebutir warna kuning..well u noe me~..
4.umah Kondominium untuk aku jadikan deko2 bersama bakal My Wife..yeah!
5.melancong sini sana bersama insan tersayang..~
ok dah cukup
!

4.Siapakah nama pasangan anda ?
kang bagitau kang orang x caya plak..x yah la tahu..[ alasan mengelak paparazi]

Ceritakan 5 perkara yg anda paling suka tentang pasangan anda ;
saya x kenal dia..dia pom..sama..x kenal saya..jadi kita tunggu dan lihat..~
tapi saya tau dia suka saya..haha..koya~Insyallah Dia akan muncul ble smpai waktunya nnt...

Bila tarikh anda couple ?
waw..soalan cepu cemas..memang kena jawab ke?..ok la..secara x logiknya dah lama dah..lama sangat..dan sangat lama..adalah ketika itu..hujan renyai2..blablabla..[try nak kelentong..tp ku tau ku seorang yang sangat baek..x pandai kelentong lebeh2]..

Apakah kenangan pahit anda bersama pasangan anda ?
makan ubat..orang cakap makan ubat pahit kan..apsal aku makan ubat x penah rasa ape2..plix ni..plix..adakah ade kena mengene ngan G6PD??..x pe..nanti kita tanya Doktor Pakar~..

Lagu tema cinta anda ;
kang bagitau AdamMaya kang telopong plak..~..
tp tu memang bukan hakikatnya la..
saya suka dengar lagu Wali Band skrang~..
ade kena mengena ke??..
klu dulu2 suka lagu Seandai kita sehati sejiwa(aXL)..
pastu dah ubah jadi if i let u go..kajemmaaaa!!!!..
pastu lagu ape lagi ye..
ntah la..
pape yang best laaa~

Apa perubahan yg ingin anda lihat dari pasangan anda ?
alangkah indahnya andai dia jua antara Rabiatul Adawaiyah Atau Sumaiyyah..dan memahami keindahan islam yang syumul..

No comments:

Post a Comment